Les 11: De middengroep

Hallo,

Enkele weken geleden had ik gezegd dat ik op het einde van het jaar de dansjes van de middengroep ook zou kennen. Deze week heb ik me voor het eerst gewaagd aan de pasjes. Besluit: Ik ga nog heeel veel moeten oefenen. Na een paar keer oefenen kwam Dimitri (lesgever middengroep) op het lumineus idee dat Naomi en ik het dansje eens alleen mochten tonen. Naomi muisde haar er vlug van onder met haar jongeren. Daar stond ik dan... Gelukkig was de middengroep zo gemotiveerd en lietern ze mij niet in de steek :)

De middengroep kreeg deze week eindelijk het script. Ik mag natuurlijk niet te veel verklappen over de inhoud van het script, maar na dat ze het stuk helemaal gelezen hadden, werd de vraag gesteld 'wat is dat een highscene'. Ouders, geen paniek. Het is toneel en dus niet echt.
Ik ben wel al benieuwd over hoe die highscene er zal uitzien...

Groetjes Silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten