Les 11: De jongerengroep

Hallokido :)

Gisteren stak er met kop en schouders bovenuit van les met het hoogste grappigheidsgehalte qua gesprekken tussen de kinderen.

De zeskoppige jongerengroep (6-9 jaar) was slechts met 4 deze keer. Al een geluk, want nog twee tettergatten erbij en we hadden niet kunnen doorwerken.

Het is zalig om me even afwezig te houden en gewoon te luisteren naar de gesprekken die deze jonge kinderen voeren. Al kan ik me soms moeilijk een lach onderdrukken.
Het is een tijdje geleden dat ik nog zoveel heb gelachen op zo een korte tijd.
Zo hadden ze het op een bepaald moment over wat ze moesten aandoen op het toneel.
Resultaat, één van de meisjes wil rondlopen met enkel twee kokosnoten en een rokje.
Ja een onderbroek mocht er ook nog bij, maar dat was helemaal geen must voor de enige jongen in de groep. Hij was degene die het gistren het hardst te verduren kreeg.
Geen wonder als alle vrouwen samenspannen.
(speciaal voor deze jongen: volgende week houden we ons een beetje in hoor!)

Ik heb vandaag besloten om de gesprekken die ze voeren en die de moeite waard zijn in men geheugen te prenten en onmiddellijk bij thuiskomst neer te schrijven. Gewoon omdat ik deze zo graag wi meedelen met jullie
Groetjes Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten