Les 15

Hallo,

Heel wat goed nieuws!
Met een flinke achterstand op de andere twee groepen kunnen de ouderen eindelijk beginnen met repeteren. Voor hun bestond de zaterdagochtend uit 'de eerste lezing', de eerste keer samen het script lezen, en de rollenverdeling.

De drie titels zijn dus eindelijk bekend
  • Jongerengroep: Atlantis
  • Middengroep: Flatline
  • Ouderengroep: In de jungle van Borneo
Een heel productieve voormiddag voor de ouderen dus, een nieuwe start. Nu begint het echte werk.
Maar ook de jongeren- en de middengroep hebben goed doorgewerkt.
Repeteren repeteren repeteren

Af en toe kwamen Silke en Martine eens kijken hoe ver het gesteld was.
Miguel uit de jongerengroep gaf Silke de naam, de 'vieze' president. Waarmee hij dus duidelijk de Vice-President bedoelde, maar de nieuwe titel vind ik best wel goed gekozen.
Zo zijn er nog versprekingen die vaak hilarische momenten teweeg brengen.
Want hoe wordt 'een tekst verteld door 1 persoon' genoemd? Een mo.. mo.. monument!
Monoloog dus

De middengroep heeft nog veel werk maar is zeker op de goede weg.
Zelf heb ik slechts 1 scène gezien, volgens mij zal dat de leuskte scène worden van de voorstelling. Vanzelfsprekend kan en mag ik er niet veel over vertellen. Ik stel voor dat je komt kijken :)

Enkele weken terug kregen we een bongobon van de ouderengroep als bedanking voor ons inzet om naar Polen te gaan. Deze ochtend hebben we hem opgebruikt. Pistolets en croissants met zalm, kaas en hesp. En een glaasje bubbels. Op thor-t-ater!
Tot volgende week!
Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten